Wednesday, June 11, 2008

RED PASSION


RED PASSION je môj nový kit, ktorý mám pre vás, dúfam, že sa vám bude páčiť. Obsahuje 5 papierov a 14 elementov - kvety a kreslené a maľované elementy v krásnych odtieňoch červenej. Vždy sa veľmi teším z vašich komentárov, rada by som za ne poďakovala. Tak sťahujte, nechajte komentárik a VEĽA ZÁBAVY!!!

RED PASSION
is my new kit I´d like to share with you, hope you´ll like it. It contains 5 papers and 14 elements - flowers, hand drawn and painted doodles in beautiful shades of red.
I really enjoy your comments you´re leaving and would like to thank you for them. So download, leave some love and HAVE FUN!!!!

SORRY, LINK EXPIRED!

PERSONAL USE ONLY/
PLEASE GIVE PROPER CREDIT

12 comments:

Amy R. said...

Oh Tina! This is my favorite so far! Beautiful! Can't wait to play! Great work!

MaggieM said...

Thank you very much, this kit is beautiful!

Digital Scrapbook Faves said...

Your kit has been added as a favorite today on Digital Scrapbook Faves. Thank you for sharing!

www.digitalscrapbookfaves.com

mkikine said...

Thank you so much for the beautiful kit.

http://www.au-soleil-de-kikine.com/

Karine
(France)

Starr said...

Thank you so much for sharing ur time and talent...this is such a pretty kit..:)

Kim said...

Beautiful kit! I especially love your doodles. Thank you for sharing.

Julie said...

Very nice, thanks for sharing!!

Kez said...

this is so beautiful! i don't see that many Red kits so THANK YOU :)

Sabrina said...

Thank you for sharing this fabulous red kit. I really like its playfulness and creativity.

mr.nike.zetha said...

,,teena,, ;) dikes. glitter flower je fantasticky. freebko sa mi paci :)

Robyn said...

What a luscious red! Thank you so much for sharing it with us. :)

Lenka said...

Ahoj Tina.
Prvý krát som sa dostala k digiscrapbook.
Poprosila by som ťa o radu. Stiahla som si obrázky RED PASSION. Uložili sa mi v PC ako jednotlivé obrázky. Ale neviem ďalej pokračovať. Neviem, ako si s jednotlivých obrázkov vytvorím koláž a vložím foto. Treba na to nejaký program? Keď si otvorím 1 obrázok v programe paint, tak je dosť veľký, vložím foto a neviem vložiť ostatné obrázky RED PASSION, aby som s toho niečo vytvorila. prosím o radu a malú inštruktáž.
Môj mail je lenkahrehusova@gmail.com

Ďakujem pekne.